چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

بلاتکلیفی چند دهه‌ای یک بیمارستان تامین اجتماعی در مشهد | گله مندی بازنشستگان تامین اجتماعی از شلوغی مراکز درمان 

  • کد خبر: ۱۵۷۹۲۷
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
بلاتکلیفی چند دهه‌ای یک بیمارستان تامین اجتماعی در مشهد | گله مندی بازنشستگان تامین اجتماعی از شلوغی مراکز درمان 
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد گفت: اکنون مشکل اصلی بازنشستگان و شاغلان تامین اجتماعی در خراسان رضوی این است که بستر درمانی به میزان بیمه شده فراهم نیست و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها سازمان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز این جمعیت باشد.

قربانعلی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این باره می‌گوید: ۷۵ تا ۸۰ درصد میانگین سرانه درمان از خود بازنشسته و شاغل تامین اجتماعی دریافت می‌کنند و سازمان تامین اجتماعی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی افزود: در خراسان رضوی بیمارستا ن‌ها و درمانگاه‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی پاسخگوی درمان بیمه شدگان نیست. به گونه‌ای که ۱۰ برابر تشکل‌های درمانی سازمان جمعیت داریم.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد یادآورشد: بیمارستان رضا درجاده مشهد قوچان که به عنوان ملک سازمان تامین اجتماعی است، سال‌ها است بلاتکلیف است. اگر سازمان برای ساخت و ساز آن اقدام کند مطمئنا مشکل درماناستان خرسان حل می‌شود. اما متاسفانه سالهاست این سازمان افتاده و مشکلات درمان این بخش هر سال به سال بعد منتقل می‌شود.

به گفته وی، یکی از اشکلاتی که بر سازمان تامین اجتماعی وارد است اینکه بخش درمان پاسخگوی نیاز این جامعه نیست. در حال حاضربنا‌هایی که در آن مکان جانمایی شده هم مال ۳۰ تا ۴۰ سال پیش است و این بنا اکنون پاسخگو نیست. این بیمارستان متراژ بسیار بالایی دارد و نیاز است که سازمان برای تکمیل و تجهیز آن برنامه ریزی اساسی داشته باشد.

رمضانی یادآورشد: اکنون مشکل اصلی بازنشستگان و شاغلان تامین اجتماعی در خراسان رضوی این است که بستر درمانی به میزان بیمه شده فراهم نیست. بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سازمان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز این جمعیت باشد که نتیجه هم نارضایتی مردم و هم کادر درمان و درنهایت کاهش کیفیت درمان است.

وی تاکید کرد: در بخش قلب علی رغم اقداماتی که برای ایجاد آن صورت گرفته است بازنشستگان ما مشکل دارند. از طرفی به دلایل اینکه زمینه درمان در کل کشور فراهم نیست ما مجبوریم قرا داد بیمه تکمیل درمان ببندیم که هم باید برای آن حق بیمه پرداخت کنیم و هم به سازمان در زمان اشتغال حق بیمه پرداخت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->